Вступ:
В наш час дуже
складно зацікавити дітей на уроці. Тим паче, якщо урок перетворюється в
звичайну лекцію. Але в той же час у дітей викликають надзвичайно великий інтерес
комп’ютерні ігри. Така тенденція викликає занепокоєння. Тому і виникла ідея
поєднати урок з популярним жанром комп’ютерної гри – квестом, а також нагадати
про шкоду надмірного захоплення комп’ютерними ігорами.
Квест (англ.
Quest), або пригодницька гра (англ. Adventure game) - один з основних жанрів
комп'ютерних ігор, який є інтерактивною історію з головним героєм, керованим
гравцем. Найважливішими елементами гри в жанрі квесту є власне розповідь і
обстеження світу, а ключову роль в ігровому процесі відіграють розв’язання
головоломок і завдань, що вимагають від гравця розумових зусиль. Такі
характерні для інших жанрів комп'ютерних ігор елементи, як бої, економічне
планування і завдання, що вимагають від гравця швидкості реакції і швидких дій
у відповідь, в квестах зведені до мінімуму або зовсім відсутні.
Отже, урок-квест
– це пригода, в якій гравцям (учням) потрібно за обмежений час виконати завдання
і вибратися з локації, використовуючи різноманітні підказки. Урок-квест
збільшує мотивацію та зацікавленість дітей, оскільки дає можливість відчути
себе в середні комп’ютерної гри.
Ціль уроку:
Нагадати учням поняття
«алгоритму», «команди алгоритму», види алгоритмічних структур;
Закріпити вміння вірно визначати
порядок дій в алгоритмі
Завдання уроку:
Навчальні: повторення і
систематизація раніше набутих знань і вмінь; закріплення вміння побудови
алгоритму
Розвиваючі: розвиток уяви,
кмітливості, логічного мислення, творчої активності, вміння працювати в команді.
Виховні: розвиток пізнавального
інтересу учнів, впевненості у власних силах.
Тип уроку:
Урок повторення та систематизації
знань
Форма проведення уроку:
Віртуальна подорож
Обладнання:
Дошка;
мультимедійний проектор;
комп’ютери для індивідуальної
роботи дітей;
опорний конспект.
Структура уроку з хронометражем:
1
|
Організаційний момент, вступне
слово учителя
|
2 хв.
|
2
|
Актуалізація опорних знань
(опитування за технологією «Три помилки»)
|
5 хв.
|
3
|
Повторення теоретичного
матеріалу (опитування за технологією «Інтелектуальні сходи»)
|
10 хв.
|
4
|
Закріплення навиків складання
блок-схем
|
10 хв.
|
5
|
Фізкультхвилинка
|
3 хв.
|
6
|
Практична робота
|
10 хв.
|
7
|
Підведення підсумків,
оцінювання учнів
|
2 хв.
|
8
|
Пояснення домашнього завдання
|
3 хв.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар