неділю, 12 листопада 2017 р.

Урок-квест «У пошуках Мишка» Тема: «Алгоритми з повторенням і розгалуженням» (7 клас)



Вступ:
В наш час дуже складно зацікавити дітей на уроці. Тим паче, якщо урок перетворюється в звичайну лекцію. Але в той же час у дітей викликають надзвичайно великий інтерес комп’ютерні ігри. Така тенденція викликає занепокоєння. Тому і виникла ідея поєднати урок з популярним жанром комп’ютерної гри – квестом, а також нагадати про шкоду надмірного захоплення комп’ютерними ігорами.
Квест (англ. Quest), або пригодницька гра (англ. Adventure game) - один з основних жанрів комп'ютерних ігор, який є інтерактивною історію з головним героєм, керованим гравцем. Найважливішими елементами гри в жанрі квесту є власне розповідь і обстеження світу, а ключову роль в ігровому процесі відіграють розв’язання головоломок і завдань, що вимагають від гравця розумових зусиль. Такі характерні для інших жанрів комп'ютерних ігор елементи, як бої, економічне планування і завдання, що вимагають від гравця швидкості реакції і швидких дій у відповідь, в квестах зведені до мінімуму або зовсім відсутні.
Отже, урок-квест – це пригода, в якій гравцям (учням) потрібно за обмежений час виконати завдання і вибратися з локації, використовуючи різноманітні підказки. Урок-квест збільшує мотивацію та зацікавленість дітей, оскільки дає можливість відчути себе в середні комп’ютерної гри.


Ціль уроку:
Нагадати учням поняття «алгоритму», «команди алгоритму», види алгоритмічних структур;
Закріпити вміння вірно визначати порядок дій в алгоритмі
Завдання уроку:
Навчальні: повторення і систематизація раніше набутих знань і вмінь; закріплення вміння побудови алгоритму
Розвиваючі: розвиток уяви, кмітливості, логічного мислення, творчої активності, вміння працювати в команді.
Виховні: розвиток пізнавального інтересу учнів, впевненості у власних силах.
Тип уроку:
Урок повторення та систематизації знань
Форма проведення уроку:
Віртуальна подорож
Обладнання:
Дошка;
мультимедійний проектор;
комп’ютери для індивідуальної роботи дітей;
опорний конспект.
Структура уроку з хронометражем:
1
Організаційний момент, вступне слово учителя
2 хв.
2
Актуалізація опорних знань (опитування за технологією «Три помилки»)
5 хв.
3
Повторення теоретичного матеріалу (опитування за технологією «Інтелектуальні сходи»)
10 хв.
4
Закріплення навиків складання блок-схем
10 хв.
5
Фізкультхвилинка
3 хв.
6
Практична робота
10 хв.
7
Підведення підсумків, оцінювання учнів
2 хв.
8
Пояснення домашнього завдання
3 хв.
                                                                   

Немає коментарів:

Дописати коментар